021-88760001
info@sound-city.ir

اولین سمینار "نقش دیجیتال مارکتینگ در موفقیت آثار موسیقی" برگزار شد

۱ مرداد ۱۳۹۷

اولین سمینار “نقش دیجیتال مارکتینگ در موفقیت آثار موسیقی” برگزار شد

عصر روز پنج شنبه ۲۸ تیرماه ۱۳۹۷ برای اولین بار در ایران سمینار “نقش دیجیتال مارکتینگ در موفقیت آثار موسیقی” به سخنرانی مهندس شایان هاشملی توسط مجموعه Marketing Like A Pro و با حمایت مجموعه شهر صدای پارسیان برگزار شد.

مهندس شایان هاشملی که از متخصصان دیجیتال مارکتینگ هستند پس از خوش آمد گویی و شرح مختصری از فعالیت های گذشته خود قسمت اول سمینار را با محوریت اهمیت مخاطب شناسی و جامعه شناسی در موفقیت آثار موسیقی شروع کردند.

سپس راه کارهای شناسایی رفتار مخاطب و عوامل موثر در موفقیت یک قطعه موسیقی مورد بحث قرار گرفت. همچنین بخش پایانی قسمت اول این سمینار به بررسی راه کارهای تجاری سازی آثار موسیقی اختصاص یافت.

پس از استراحتی کوتاه و در قسمت دوم این سمینار موضوع تبلیغات و نقش دیجیتال مارکتینگ در حوزه تبلیغات مدرن مورد بررسی قرار گرفت. راه کار های شناخت مخاطب هدف، تفکر سیستمی برای مدل تبلیغاتی و معرفی و آنالیز پلت فرم های مختلف برای تبلیغات از جمله موارد بحث شده در این بخش بود.

در بخش پایانی و قبل از شروع پنل پرسش و پاسخ کمپین تبلیغاتی آلبوم Reputation از Taylor Swift مورد نقد و بررسی قرار گرفت و پس از آن به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

این سمینار که با استقبال کم نظیر علاقه مندان برگزار شد افرادی چون مهندس آیدین الفت، مهندس آرش عبدالشاهی، مهندس بهزاد شیرزادی و بهنام حفیظی حضور داشتند.