نوعدوره آنلاین
تاریخ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
قیمترایگان
همین حالا بخریدرزرو

هدف اصلی مارکتینگ شناسایی و ارضاء نیازهای مختلف افراد و جامعه است. استفاده از دانش مارکتینگ برای موفقیت در صنعت موسیقی امری است ضروری، چون شما به کمک علم مارکتینگ است که می توانید نیازهای جامعه را شناسایی و برای تولید آثارهنری مطابق نیازهای مردم گام بردارید. این دقیقا همان کاری است که گروه موسیقی رولینگ استونز، با کمک علم مارکتینگ انجام داد و توانست نوع جدیدی از موسیقی راک را به مخاطبان شان از هر سنی ارائه کند.

 

مارکتینگ در موسیقی شامل استراتژی های بازاریابی است که به منظور افزایش آگاهی از برند و فروش موسیقی یک هنرمند طراحی شده است. معمولا یک هنرمند در طول فعالیت حرفه ای خود نیاز به استراتژی های گوناگون مارکتینگ زیادی دارد، زیرا روند موسیقی در حال تکامل است و هنرمند باید برای مراحل مختلف کاری خود، استراتژی های گوناگونی داشته باشد.

 

داشتن یک تیم حرفه ای و امکانات لازم برای ساخت و تولید قطعات موسیقی تنها نیمی از راه برای موفق شدن شماست. چیزی که شما برای موفقیت به آن نیاز دارید علم مارکتینگ است زیرا این مارکتینگ است که به شما کمک میکند در ذهن مخاطب ماندگار بمانید و بتوانید فروش بیشتری از قطعات ساخته شده خود داشته باشید.

 

 

آنچه در کارگاه Online مارکتینگ موسیقی یاد میگیرد:

تعریف مارکتینگ در صنعت موسیقی

شناسایی بازار و بازارهای هدف

جایگاه یابی و رقبا

استراتژی ساخت تمایز

مبانی برندسازی