ویژگی‌های دوره

مدت دوره: 12 جلسه

تعداد ساعات دوره: 36 ساعت

نوع برگزاری: حضوری 

معرفی دوره Music Business

موسیقی نه تنها یک هنر است بلکه یک صنعت پویا و پرانرژی نیز محسوب می‌شود که نقش بسزایی در جذب توجه مخاطبان و ارتقاء فرهنگ جامعه دارد. با گسترش دسترسی به موسیقی از طریق فناوری و تغییرات در روند تولید و توزیع، صنعت موسیقی به یک میدان گسترده و پیچیده تبدیل شده است. اما به دلیل عدم توجه به موسیقی به عنوان یک صنعت در ایران تا به امروز، تدریس و یادگیری مفاهیم کسب و کار در این حوزه در سطح آکادمیک مورد توجه قرار نگرفته و خیلی از هنرمندان فعال در این حوزه از حقوق خود مطلع نیستند.
در این دوره، شرکت‌کنندگان با استراتژی‌ها و مفاهیم صنعت موسیقی آشنا خواهند شد. از مدیریت حقوق نویسندگان و اجرا‌کنندگان تا استفاده از روش‌های مدرن در بازاریابی و پخش  موسیقی، همگی از بخش‌های مهم این دوره هستند.

 

 

ویدئو معرفی دوره Music Business

سرفصل‌های دوره Music Business

  • نگاهی به صنعت موسیقی
  • لیبل‌ها و شرکت‌های تولید کننده
  • کپی رایت
  • هدایت بازار موسیقی
  • راه‌های جدید در بازار موسیقی
  • مارکتینگ و تبلیغات

سوالات متداول

خیر، با توجه به مطالب متنوع و گسترده این دوره، شرکت در این دوره به تمام فعالان حوزه موسیقی توصیه می‌شود.

بله، شما با مفاهیمی مانند کپی رایت و رجیستر کردن قطعات و نحوه درآمد زایی از پخش آثارتون آشنا خواهید شد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان پیش از ثبت نام دوره فرم زیر را تکمیل تا کارشناسان آموزش با شما تماس حاصل نمایند.