ویژگی‌های دوره

شروع دوره: اردیبهشت، تیر، مهر، دی

مدت دوره: 21 جلسه (5 ماه)

تعداد ساعات دوره: 82 ساعت

برگزاری به صورت: حضوری – آنلاین

موسیقی الکترونیک چیست؟

موسيقی الکترونيک گونه ای از موسیقی و حاصل ترکيب دانش و خلاقيت موسیقی دانان با تکنولوژی وابسته به علوم الکترونیک است. صداهایی که در قطعات موسیقی الکترونیک شنیده می شوند با صداهای مورد استفاده موسيقی غير الکترونيک (يعنی آکوستيک) متفاوت است.

منابع صوتی در موسيقی الکترونيک بسيار زياد و متنوع هستند و همچنين محتوای هارمونيک صداها قابل تغییر و تنظیم می باشند، از يک موج سينوسی يا فرکانسی ساده که خصوصيات هارمونيک ندارد تا بهترين و عالی ترين صدای ممکنه را می توان به وسيله سازهای الکترونيک توليد کرد.ساخت و طراحی صدا (صدا سازی) بخش مهمی از توليد موسيقی الکترونيک می باشد و آهنگساز باید علاوه بر آهنگسازی صدای مورد نظر خود را نیز توليد کند.

دوره تنظیم کننده و تولیدکننده موسیقی الکترونیک چرا اهمیت دارد؟

این دوره این فرصت را به شما می دهد که با استفاده از برنامه ایبلتون و کنترلرهای میدی موسیقی خلق کند و آن را به گوش جهانیان برسانید. شما یاد می گیرید که جلسات لایو خود را بسازید و آنها را برای نیازهای خاص خود شخصی سازی کنید همچنین می آموزید که چگونه از ایبلتون لایو برای تولید موسیقی و اجرای پرفورمنس های خودتان مثل اجرای موسیقی همراه با گروه های زنده موسیقی ،اجرای لایو موسیقی ،ریمیکس ،رکورد و مونتاژ یک اهنگ در مقابل مخاطبان بهره ببرید.

 

ویدئو معرفی دوره تنظیم و تولید کننده موسیقی الکترونیک

سرفصل‌های دوره تنظیم و تولیدکننده موسیقی الکترونیک

نام درستعداد جلساتتعداد ساعات
مبانی صدا و آکوستیک3 (4ساعته)12
الکترونیک سیستم‌های صدابرداری آنالوگ و دیجیتال310
نرم افزار Ableton Live مقدماتی4 (4ساعته)16
مبانی تئوری و هارمونی در موسیقی الکترونیک4 (4ساعته)16
نرم افزار Ableton Live پیشرفته4 (4ساعته)16
میکس و مسترینگ در موسیقی الکترونیک4 (4ساعته)16

سوالات متداول

سرفصل‌های دوره تنظیم و تولیدکننده موسیقی الکترونیک به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی اطلاعات در کلاسهای مربوطه به شما آموزش داده خواهد شد و شما صرفا میبایست آشنایی با مهارت‌های ابتدایی کار با کامپیوتر را داشته باشید.

پیدا کردن شغل در هر زمینه‌ای نیازمند سه فاکتور دانش، تجربه‌کاری و روابط اجتماعی خوب است. یک آموزشگاه وظیفه‌ی برآورده کردن فاکتور اول را دارد که با توجه به سیلابس‌ها، تجهیزات حرفه‌ای و حضور اساتید مجرب دانشگاهی این فاکتور در آموزشگاه شهر صدا با بالاترین کیفیت ممکن که همتراز با کالج‌های جهانی است انجام می‌شود. فاکتور دوم نیز تا حدودی در این آموزشگاه انجام می‌شود و شما تجربه اساتید را دریافت می کنید. اما فاکتور سوم بستگی به توانایی های خود فرد دارد.

بله، امکان پرداخت به صورت اقساط بنا به گذراندن هر درس به صورت مجزا وجود دارد. همچنین اعتبار درس پرداخت شده و یا گذرانده شده برای همیشه در آموزشگاه شهر صدا حفظ خواهد شد. بنابرایت نیازی به پرداخت کل شهریه و یا نگرانی از بابت بی اعتبار شدن دروس گذرانده شده وجود نخواهد داشت.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان پیش از ثبت نام دوره فرم زیر را تکمیل تا کارشناسان آموزش با شما تماس حاصل نمایند.